
כמה מילים עליי
יוצרת תקשורת?
בעולם המקצועי שממנו באתי ובו צמחתי כשכירה, הייתי אמורה להגדיר את עצמי כיועצת תקשורת, או יועצת שיווק.
אבל אני תמיד מחפשת הגדרות אחרות. לא סובלת שטאנצים ובנאליות. והאמת היא, שמההתחלה הרגשתי שהעבודה שלי רחוקה מלהיות סתם ייעוץ. כי יש בה יצר ויצירה (שמשותפת ולי וללקוחות שלי) והכלי העיקרי שלי הוא יצירתיות - בחשיבה, בגישה, בדרך.
ואני כל כך, כל כך אוהבת משחקי מילים :)
אז ככה נולדה יוצרת תקשורת.
תקשורת שיווקית היא האוויר שאני נושמת (ונושפת) כבר יותר מרבע מאה. במונחים שיווקיים (טוב נו, גם ביולוגיים) זה המון.
בדרך עברתי כמעט בכל סמטה ופינה של התמהיל השיווקי:
מרקום, שיווק דיגיטלי, פרסום, יח"צ, דוברות, לובינג ועוד;
לקחתי חלק ביצירת והובלת מהלכים שיווקיים וקמפיינים ציבוריים ומסחריים בתחומים מגוונים. צברתי ניסיון ורקורד. למדתי מה אני אוהבת ומה פחות.
בתקופה שבה הפכתי לראשונה לאמא, נולדה גם רשת דיאדה והיתה לי הזכות והעונג להיות חלק מצוות ההקמה שלה, כמנהלת שיווק.
ב-2007 נזכרתי שבמקור אני מזל קשת וחופש זה אחד הדברים שהכי חשובים לי ויצאתי לעצמאות. צדקתי, כי מאז אני לא יודעת איך להתנהל בשום דרך אחרת. בשנים הראשונות עסקתי בעיקר בכתיבה שיווקית וברעיונאות ועם הזמן החלפתי את הכתיבה בייעוץ ובהדרכה ואת המסך והמקלדת באנשים. עיניים, פנים, זהויות, סיפורים.
וזה מה שאני עושה כבר שני עשורים
ואני הכי נהנית מזה בעולם. כרגע.
כמה מילים על מה שהיה
ולפני הכל (וגם אחרי):
מגדלת סטודנטית (יובל), חייל (עילי), דשא סינטטי ומליון עציצים במושב צלפון (זה נשמע רחוק אבל זה ממש במרכז הארץ). חורשת בנעלי ריצה, בליווי מצלמה, את השדות מסביב וחובבת שירה עברית ונטפליקס (לאיזון).
בתם הגאה מאוד של ח"כ ד"ר יורי שטרן ז"ל ולנה שטרן מעוררת ההשראה.
אני מלווה עצמאיות ועצמאים, בעלי ובעלות עסקים, ארגונים וחברות בעולם השיווקי המסועף ולומדת כל יום משהו חדש אחד (לפחות).
ההתמחות שלי היא מיקוד שיווקי של עסקים פרסונליים, מיתוג אותנטי (שאני קוראת לו Me-תוג) ושיווק מעשי, בגובה העיניים, בלי סיסמאות ותיאוריות ועם כמה שפחות נוסחאות ושטאנצים.
בשנים האחרונות אני מחלקת את זמני בין תהליכי ייעוץ אישיים ומרתקים לקורסים, הרצאות וסדנאות בנושאי מיתוג ושיווק מעשי בארגונים וחברות בעיקר בעולמות הטיפול, החינוך, הקהילה והמגזר השלישי.
משנת 2010 שותפה, לצד ג'וי מרוז, בחברת "לטפל בעסק" - הדרכה וייעוץ בשיווק מעשי למקצועות הטיפול והבריאות ויחד אנחנו מנהלות גם את קהילת המטפלים והמטפלות בפייסבוק.
אני אוהבת תקשורת על כל צורותיה, גם זו השיווקית. מתבאסת מאוד מזה שלעתים קרובות מדי יוצא לשיווק שם רע, בעיקר בגלל אנשים ועסקים שפועלים במרחב השיווקי בצורה אגרסיבית, מניפולטיבית ופולשנית.
השליחות שלי היא להביא לעולם תקשורת שיווקית אחרת. כזו שמכבדת את בעלות ובעלי העסקים וגם את הלקוחות שלהם. תקשורת כנה, אקולוגית, נקייה ממניפולציות, אגרסיות ו-"צריכים".
אישית, אותנטית, נגישה.
אני מאמינה בכל ליבי שזה אפשרי.
כי אני רואה את זה מתרחש בכל יום בתהליכים שאני מלווה ובאנשים שאני פוגשת.

כמה מילים על מה שעכשיו

עדות ממקור ראשון (ישנה אבל ממש מוצלחת):
"אילו כישורים צריך כדי להצליח בעבודה של אימא שלך?"
"היא כותבת במחשב מהר יחסית, ולדעתי זו תכונה חשובה"
יובל (הבת שלי), בגיל 9, בראיון ל"גלובס"
_edited.jpg)



