פשש..

באולם מלא מפה לפה במאות עצמאיות, בסדנה אינטימית של עשרה אדריכלים,  בחדר במתנ"ס עם צוות רכזי חוגים, או במפגש מעצים עם מתנדבים בעמותה - הקסם קורה כשהשיווק יורד מהאולימפוס ונוחת על הקרקע. בשטח.

ההרצאות והסדנאות שלי מציעות הכרות עם עולם השיווק המעשי - אונליין ואונלייף. כל התכנים מועברים בגישה נגישה, בגובה העיניים, המכוונת ליישום מיידי בשטח וכוללים תרגולים והתנסות, כדי להטמיע את התוכן ולא רק לשמוע אותו. בהרצאות בודדות, בסדנאות של מספר מפגשים או בקורסים ארוכים - התכנים והמבנה שלהם מותאמים באופן מלא לקהל ולמסגרת, בשילוב דוגמאות מוחשיות מעולם התוכן המדויק של המשתתפים. 

 

ההרצאות מועברות במסגרת "לטפל בעסק" ובמסגרות נוספות - ארגונים, חברות, עמותות, כנסים מקצועיים, רשויות מקומיות ועוד, במגוון נושאים:

polina_closeup-24.jpg

הרצאות וסדנאות בשיווק מעשי

 

סדנת מיתוג עסקי ואישי אותנטי

בדרך כלל כשחושבים על "מותג" - חושבים על לוגו מעוצב, שם עסק מתוחכם, פרסום ושיווק מאסיבי... אבל מה אם העסק הוא את? או אתה? מה איתך? איך להפוך את עצמך ואת העסק שלך למותג? איך לגרום לאנשים להכיר אותך?

ולמה שיבואו דווקא אלייך?

בסדנה נעסוק במסע האישי אל המיתוג:  איך ליצור את המיתוג האישי והעסקי המדויק ביותר עבורך, איך למצוא את הקול והצבע התקשורתי האותנטי שלך, איך לצאת מתוך עצמך ומתוך הסיפור האישי שלך החוצה אל הלקוחות שנכונים לך.

סדנת מסר שיווקי אפקטיבי

אנחנו חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ביום. יש אינסוף אלטרנטיבות, לכל עסק, בכל תחום. במציאות המוצפת ורווית האפשרויות הזו - איך גורמים לקהל היעד להבחין דווקא במסר השיווקי שלך?

איך כותבים מסר שיווקי אפקטיבי - כזה שגם נוגע וגם מניע לפעולה?  איך לצאת מהקלישאות ולא להישמע כמו כולם?

ואיך כל זה בא לידי ביטוי בערוצי השיווק השונים - רשתות חברתיות, דיוור, פרינט. 

מי מחפש אותך בגוגל ומה הם מוצאים שם?

בעידן שבו גוגל הוא תחנת חובה בדרך אל כל בעל עסק - ניהול הזהות השיווקית שלך ברשת היא תהליך חשוב ואף חיוני.

איך אפשר לשלוט בתוצאות החיפוש בגוגל?

מה חשוב לדעת כשיוצרים מיתוג אישי ועסקי ברשת ואיזה אמצעים וערוצים יכולים לעזור לך? האם כדאי לשלם על פרסום באינדקס? מה מאפשר לך שיווק באמצעות תוכן? איך משתמשים ברשתות החברתיות למיתוג אישי ועסקי?

מורה נבוכים לניהול מוניטין דיגיטלי, בדגש על כלים חינמיים ונגישים. 

שגרה שיווקית

איך ליצור שגרה שיווקית אפקטיבית בעסק שלך?

או במילים אחרות, איך לעבור מ-להתנהל (ולהתגלגל...) ל-לנהל (ולהקל). 

איך הופכים את השיווק לחלק מהיום -יום?
איך מפסיקים להתגלגל, לאלתר ולירות לכל הכיוונים תוך כדי תנועה ובונים שגרה שיווקית אפקטיבית בעסק? 
למה אסטרטגיה זו לא מילה גסה ואיך בונים תכנית שיווק אופרטיבית? ומהם המטענים שיעזרו לך לחזק את המוטיבציה ולייצר אנרגיה שיווקית?

סדנת וואטסאפ ביזנס

סדנת מנהלים על שיווק אפקטיבי בעידן הדיגיטלי 

 מה זה וואטסאפ ביזנס ולמה זה כל כך חשוב לעסק שלך?

 

האפקליציה כבר כאן מזמן, אבל הרבה מדי עצמאים וארגונים חוששים להשתמש בה או לא מנצלים אותה באופן אפקטיבי מספיק.

סדנת וואטסאפ ביזנס מציגה את יתרונות האפליקציה למיתוג ושיווק העסק / הארגון, לקידום המכירות, לשיפור שירות הלקוחות ולייעול הניהול, הפרודוקטיביות והאפקטיביות העסקית.
 

polina_call me-21_edited.jpg

סדנת מנהלים על שיווק אפקטיבי בעידן הדיגיטלי 

הרצאה למנהלים בארגונים על שינויים ומגמות בעולם השיווק. ההרצאה בודקת מה עשינו פעם, בעידן השיווק המסורתי (ואנחנו ממשיכים לעשות היום למרות שזה מזמן לא עובד...) ומה השתנה בעשור האחרון. מה קרה ללקוחות שלנו ומה קרה למתחרים? איזה שינויים עברנו בהרגלי הצריכה, בשוק ובשיווק. בהרצאה נסקור מגמות חדשות בשיווק דיגיטלי ונשאל מה עושים איתן - שיווק חברתי, שיווק פרסונלי, שיווק חזותי ושיווק סלולרי. 

נבדוק גם האם הדיגיטל הוא חזות הכל? מה בכל זאת מדפיסים, כמה ואיך, מה ההבדל בין באנר לפלייר ולמה ממש לא כדאי לצרף קבצים לניוזלטר. 

למתנדבים בעמותות ועובדי ארגונים

עמותות וארגונים רבים מבוססים על פעילות מתנדבים ועובדים שתורמים מזמנם וממרצם למען מטרות הארגון, אך לעתים קרובות אינם מנצלים את כוחם בקידום המודעות לארגון ומטרותיו בקרב הקהל הרחב. כל אחד מהמתנדבים הללו הוא סוכן שיווקי פוטנציאלי, שבהינתן הכלים וההכוונה הנכונים - יעשה עבודה מדהימה בהפצת המסרים ובהרחבת החשיפה של הארגון.סדנת שגרירי פל"א (פה-לאוזן) היא סדנה חד פעמית היוצרת עבור המתנדבים והעובדים תשתית ומציגה להם כלים להפיכתם לשגרירים המעבירים את המסרים החשובים של הארגון בקרב הקהילות שלהם ובסביבתם החברתית והמקצועית.

קהילות בין אונלייף לאונליין

polina_objects-31.jpg

סדנה לארגונים:​ שיח קהילתי ושינוי חברתי בעידן דיגיטלי

פעם (ולא כל כך מזמן) דברים היו הרבה יותר פשוטים. ארגונים לשינוי חברתי התפתחו בתוך קהילות והניעו אותן. המרחב הפיזי והמפגש האנושי היו לב העניין.

העידן הדיגיטלי שינה את חוקי המשחק. קהילות וירטואליות משגשגות במדיה החדשה, קשרים נוצרים ללא קשר למקום או לזמן וכיכר השוק עברה מזמן לרשתות החברתיות. והארגונים, החתומים במקור על רעיונות של קהילה, יוזמה ושינוי חברתי – נאלצים להסתגל לשינוי, תוך כדי תנועה, מבלי שהם יודעים לנצל ולמנף את יתרונות המציאות ה(כבר לא כל כך) חדשה ואת הפוטנציאל העצום הגלום בה.

הסדנה מאפשרת לצוותים ומובילים בארגונים לשינוי חברתי להכיר את הפלטפורמות הדיגיטליות השונות כדי לפתח ולטפח תקשורת אפקטיבית עם הקהילות שלהם, למצב את עצמם בעיני הקהל הרחב ולקדם את האג'נדה הארגונית.

איך מחברים בין האונלייף לאונליין? מה בין קהל לקהילה? איך מנצלים את המרחב הוירטואלי להרחבת השיח לקולות חדשים ואיך עושים את כל זה בלי לפגוע באותנטיות, באתיקה המקצועית ובתחושת הביחד?

קהילה מבפנים החוצה 

polina_pink yoyo-18.jpg

לרכזים ומובילי קהילות וארגונים

כשעוסקים בהקמה וניהול של קהילות נדמה לנו שמה שחשוב זו ההתרחשות מחוץ לארגון - הקהל, הקהילה והאנשים שמסביב, מקבלי ההחלטות, הציבור הרחב.
אבל האמת היא, שקהילה אמיתית מתחילה קודם כל בפנים.
בזהות האותנטית והמדויקת של הארגון. באישיות ברורה ומבודלת שמושכת אנשים להתחבר אליה (כן, גם לארגונים ועמותות יש אישיות ואופי).

איך מזהים ומגבשים את הזהות של הארגון באופן שיאפשר למגנט אליו קהילה?

מה הקשר בין החזון והייעוד הארגוני למעורבות קהילתית?

מהו המשאב הכי חשוב והכי זמין, שכל כך הרבה ארגונים מוותרים עליו?

למה כולם כל כך מפחדים ממיקוד?

 בעלי עסקים רבים, כמו גם שכירים שעוסקים בשיווק במסגרת ארגון מוצאים את עצמם מתוסכלים מול העשייה השיווקית, מאלתרים ו-"יורים תוך כדי תנועה", מבלי לבנות אסטרטגיה שיווקית. גם אחרי כמה שנות פעילות הם תוהים - למה זה לא עובד? למה, למרות הניסיון והמקצועיות, העסק עדיין לא רווחי

ואין מספיק פניות?

והסיבה ברוב המקרים אינה טמונה בעשייה השוטפת אלא ביסודות השיווקיים, שאם אינם מדויקים, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתקדם.
בהרצאה נלמד על הבסיס המשמעותי ביותר בתקשורת השיווקית - המיקוד - שבלעדיו העשייה השיווקית אינה אפקטיבית וגורמת לבזבוז משאבים ולתסכול: איך בונים תוכנית שיווק אפקטיבית? איך מוצאים ומפתחים מיקוד שיווקי? איך בוחרים את קהל היעד ואיך מגיעים אליו? 
 

 

כמה מילים טובות

"אני מכירה את פולינה כבר כמה שנים ובכל פעם אני נהנית לשמוע אותה מחדש - בהרצאה חד פעמית או בקורס שנתי, פולינה יודעת להתאים את המפגשים לקהלים בעלי ידע ורקע שונה ולהצליח להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
תמיד נעימה ומקצועית, מחדשת ומעודכנת והכל
באופן ברור ונגיש."

שרון פרלמן | מנהלת שיווק ויח"צ, רשת קהילה ופנאי חולון ורכזת קורסים למנהלי שיווק בחברה למתנ"סים

"פולינה היא אשת מקצוע מסורה ומדויקת, נעימה ומקצועית.  היא מעבירה את החומר באופן בהיר ונהיר לשומעיה וקוטפת משובים חיוביים. הנני ממליצה בכל פה על פולינה הן כאדם שנעים לעבוד אתו והן כאשת מקצוע שיש באמתחתה כלים ממשיים ומעשיים שביכולתה להעביר למי שמבקש להשתלם בתחום השיווק"

גילה רונאל | מנהלת מכללת דיאדה 

"פולינה היא מרצה מצוינת שמביאה המון ידע ונסיון בצורה הכי מקצוענית ונדיבה שאפשר. כל פעם שפתחתי תוכנית לקידום יזמות נשים בנגב הזמנתי את פולינה להרצות. אני אוהבת את איך שהיא נותנת מבט חכם על תהליך המיתוג, ומציגה אותו בצורה שהיא גם מאוד נשית וגם עם רגליים על הקרקע. ממליצה בחום!"

עינת דורון | נשים יוזמות בנגב
מקימה ומובילת תכניות וקורסים לעידוד יזמות נשית בנגב

ארגונים בהם התארחתי 

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.