Design and Ux by Curly Black

פולינה שטרן שלמה 054-4522583 polinash12@gmail.com

© פולינה שטרן שלמה
Israel

Israel

 

פשש..

באולם מלא מפה לפה במאות עצמאיות, בסדנה אינטימית של עשרה אדריכלים,  בחדר במתנ"ס עם צוות רכזי חוגים, או במפגש מעצים עם מתנדבים בעמותה - הקסם קורה כשהשיווק יורד מהאולימפוס ונוחת על הקרקע. בשטח.

ההרצאות שלי מציעות הכרות עם עולם השיווק המעשי - בשטח וברשת. כל התכנים מועברים בגישה נגישה, בגובה העיניים, המכוונת ליישום מיידי בשטח וכוללים תרגולים והתנסות, כדי להטמיע את התוכן ולא רק לשמוע אותו. בהרצאות בודדות, בסדנאות של מספר מפגשים או בקורסים ארוכים - התכנים והמבנה שלהם מותאמים באופן מלא לקהל ולמסגרת, בשילוב דוגמאות מוחשיות מעולם התוכן המדויק של המשתתפים.

 

ההרצאות מועברות במסגרת "לטפל בעסק" ובמסגרות נוספות - ארגונים, חברות, עמותות, כנסים מקצועיים, עיריות ומועצות מקומיות ועוד, במגוון נושאים:

 

למה כולם כל כך מפחדים ממיקוד?

 בעלי עסקים רבים, כמו גם שכירים שעוסקים בשיווק במסגרת ארגון מוצאים את עצמם מתוסכלים מול העשייה השיווקית, מאלתרים ו-"יורים תוך כדי תנועה", מבלי לבנות אסטרטגיה שיווקית. גם אחרי כמה שנות פעילות הם תוהים - למה זה לא עובד? למה, למרות הניסיון והמקצועיות, העסק עדיין לא רווחי

ואין מספיק פניות?

והסיבה ברוב המקרים אינה טמונה בעשייה השוטפת אלא ביסודות השיווקיים, שאם אינם מדויקים, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתקדם.
בהרצאה נלמד על הבסיס המשמעותי ביותר בתקשורת השיווקית - המיקוד - שבלעדיו העשייה השיווקית אינה אפקטיבית וגורמת לבזבוז משאבים ולתסכול: איך בונים תוכנית שיווק אפקטיבית? איך מוצאים ומפתחים מיקוד שיווקי? איך בוחרים את קהל היעד ואיך מגיעים אליו? 
 

סדנת מיתוג עסקי ואישי אותנטי

בדרך כלל כשחושבים על "מותג" - חושבים על לוגו מעוצב, שם עסק מתוחכם, פרסום ושיווק מאסיבי... אבל מה אם העסק הוא את? או אתה? מה איתך? איך להפוך את עצמך ואת העסק שלך למותג? איך לגרום לאנשים להכיר אותך?

ולמה שיבואו דווקא אלייך?

בסדנה נעסוק במסע האישי אל המיתוג:  איך ליצור את המיתוג האישי והעסקי המדויק ביותר עבורך, איך למצוא את הקול והצבע התקשורתי האותנטי שלך, איך לצאת מתוך עצמך ומתוך הסיפור האישי שלך החוצה אל הלקוחות שנכונים לך.

סדנת מסר שיווקי אפקטיבי

אנחנו חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ביום. יש אינסוף אלטרנטיבות, לכל עסק, בכל תחום. במציאות המוצפת ורווית האפשרויות הזו - איך אפשר לגרום לקהל היעד שלך להבחין דווקא במסר השיווקי שלך?

איך כותבים מסר שיווקי אפקטיבי - כזה שגם נוגע וגם מניע לפעולה?  איך לצאת מהקלישאות ולא להישמע כמו כולם?

ניהול זהות שיווקית ברשת

בעידן שבו גוגל הוא תחנת חובה בדרך אל כל בעל עסק - ניהול הזהות השיווקית שלך ברשת היא תהליך חשוב ואף חיוני.

איך אפשר לשלוט בתוצאות החיפוש בגוגל? מה חשוב לדעת כשיוצרים זהות שיווקית ברשת ואיזה אמצעים וערוצים יכולים לעזור לך? אינדקסים, מאמרים, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות... מורה נבוכים לניהול זהות שיווקית ברשת, עם אתר או בלעדיו. 

למתנדבים בעמותות ועובדי ארגונים

עמותות וארגונים רבים מבוססים על פעילות מתנדבים ועובדים שתורמים מזמנם וממרצם למען מטרות הארגון, אך לעתים קרובות אינם מנצלים את כוחם בקידום המודעות לארגון ומטרותיו בקרב הקהל הרחב. כל אחד מהמתנדבים הללו הוא סוכן שיווקי פוטנציאלי, שבהינתן הכלים וההכוונה הנכונים - יעשה עבודה מדהימה בהפצת המסרים ובהרחבת החשיפה של הארגון.סדנת שגרירי פל"א (פה-לאוזן) היא סדנה חד פעמית היוצרת עבור המתנדבים והעובדים תשתית ומציגה להם כלים להפיכתם לשגרירים המעבירים את המסרים החשובים של הארגון בקרב הקהילות שלהם ובסביבתם החברתית והמקצועית.

כמה מילים טובות

סדנת מנהלים על שיווק אפקטיבי בעידן הדיגיטלי 

הרצאה למנהלים בארגונים על שינויים ומגמות בעולם השיווק. ההרצאה בודקת מה עשינו פעם, בעידן השיווק המסורתי (ואנחנו ממשיכים לעשות היום למרות שזה מזמן לא עובד...) ומה השתנה בעשור האחרון. מה קרה ללקוחות שלנו ומה קרה למתחרים? איזה שינויים עברנו בהרגלי הצריכה, בשוק ובשיווק. בהרצאה נסקור מגמות חדשות בשיווק דיגיטלי ונשאל מה עושים איתן - שיווק חברתי, שיווק פרסונלי, שיווק חזותי ושיווק סלולרי. 

נבדוק גם האם הדיגיטל הוא חזות הכל? מה בכל זאת מדפיסים, כמה ואיך, מה ההבדל בין באנר לפלייר ולמה ממש לא כדאי לצרף קבצים לניוזלטר. 

שגרה שיווקית

איך ליצור שגרה שיווקית אפקטיבית בעסק שלך?

או במילים אחרות, איך לעבור מ-להתנהל (ולהתגלגל...) ל-לנהל (ולהקל). 

איך הופכים את השיווק לחלק מהיום -יום?
איך מפסיקים להתגלגל, לאלתר ולירות לכל הכיוונים תוך כדי תנועה ובונים שגרה שיווקית אפקטיבית בעסק? 
למה אסטרטגיה זו לא מילה גסה ואיך בונים תכנית שיווק אופרטיבית? ומהם המטענים שיעזרו לך לחזק את המוטיבציה ולייצר אנרגיה שיווקית?

 

"אני מכירה את פולינה כבר כמה שנים ובכל פעם אני נהנית לשמוע אותה מחדש - בהרצאה חד פעמית או בקורס שנתי, פולינה יודעת להתאים את המפגשים לקהלים בעלי ידע ורקע שונה ולהצליח להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
תמיד נעימה ומקצועית, מחדשת ומעודכנת והכל
באופן ברור ונגיש."

שרון פרלמן | מנהלת שיווק ויח"צ, רשת קהילה ופנאי חולון ורכזת קורסים למנהלי שיווק בחברה למתנ"סים

"פולינה היא אשת מקצוע מסורה ומדויקת, נעימה ומקצועית.  היא מעבירה את החומר באופן בהיר ונהיר לשומעיה וקוטפת משובים חיוביים. הנני ממליצה בכל פה על פולינה הן כאדם שנעים לעבוד אתו והן כאשת מקצוע שיש באמתחתה כלים ממשיים ומעשיים שביכולתה להעביר למי שמבקש להשתלם בתחום השיווק"

גילה רונאל | מנהלת מכללת דיאדה 

"פולינה היא מרצה מצוינת שמביאה המון ידע ונסיון בצורה הכי מקצוענית ונדיבה שאפשר. כל פעם שפתחתי תוכנית לקידום יזמות נשים בנגב הזמנתי את פולינה להרצות. אני אוהבת את איך שהיא נותנת מבט חכם על תהליך המיתוג, ומציגה אותו בצורה שהיא גם מאוד נשית וגם עם רגליים על הקרקע. ממליצה בחום!"

עינת דורון | נשים יוזמות בנגב
מקימה ומובילת תכניות וקורסים לעידוד יזמות נשית בנגב

brener
rut
askit
eilot
matnasim
aradonline
kehilatim
adrichalim
hevruta
19
machshava
brener
rut
askit
eilot
matnasim
aradonline
kehilatim
adrichalim
hevruta
19
machshava