רעיונאות
בניגוד למה שמקובל לחשוב רעיונאות (קופירייטינג) היא הרבה יותר ממשחק מילים מתוחכם. היא טמונה ביכולת להבין באמת את הסיפור, את הקהל ואת הסביבה השיווקית.
רעיונאות מתחילה בלמידה, בחקירה, בפירוק לגורמים על מנת להרכיב מחדש. החל מיצירת שם מקורי ומדויק למוצר או לשירות, דרך פיתוח סלוגן שיווקי שילווה אותו, או הגדרה מקצועית יצירתית ומבדלת ועד לכתיבת סיפור המותג כולו, ותכנון האופן שבו הוא יתבטא באמצעים שונים -
תדמיתיים, שיווקיים ופרסומיים.
לפעמים הרעיון נמצא מחוץ לקופסה ולפעמים ממש בתוכה. צריך לדעת איך לחפש.
המעורבות שלי בתהליך כוללת גם הכוונה וייעוץ בבחירת מעצב.ת ואנשי מקצוע נוספים וליווי כל שלבי המיתוג עד להשלמתו. במידת הצורך, נשלב בתהליך שירותי רעיונאות (קופירייטינג) שיידרשו למיתוג, כמו פיתוח שם וסלוגן וכתיבת סיפור המותג.
מותג הוא הרבה יותר מלוגו מעוצב, או סלוגן מגניב, מתוחכם וקליט.
תהליך המיתוג הופך אותך מעוד עסק, אחד מני רבים, לעסק ייחודי, מבודל, בעל ערך ומשמעות.
והמיתוג הזה שכולם מדברים עליו, הוא בעצם סיפור באריזה: הסיפור שלך, שפוגש את הסיפור של הלקוחות שלך. השילוב המדויק בין מילים, עיצוב ותוכן שמאפשר לך להגיע לקהל שלך, לגרום לו לזכור אותך ובעיקר - לרצות ליצור איתך קשר.
ליווי תהליך מיתוג (או מיתוג מחדש) מתחיל בסיעור מוחות משותף ועובר בתחנות של מיקוד, בידול ופיתוח זהות המותג.
אי שם, באמצע הדרך (או לפעמים ממש בתחילתה) מתרחש הפיצוח והתמונה מתגבשת לזהות שיווקית אותנטית,
יצירתית ומדויקת.
זהו ה ME-תוג.
וכשהמיתוג מדויק, מרגישים את זה. ההתרגשות הזו - הן שלך והן של הקהל (וגם שלי. תמיד. גם בפעם ה-37) שנובעת מהיכולת לעורר תגובה, לסקרן, לעניין, להעניק משמעות וערך, היא לב המותג.
ME-תוג
"מיתוג אישי הוא מה שאומרים עלייך כשאתה יוצא מהחדר"
ג'ף בזוס, מייסד ונשיא אמאזון
בנק של 10 שעות ייעוץ
לליווי תהליך מיתוג
6500 ש"ח + מע״מ
כמות השעות הסופית תקבע בהתאם להיקף הפרויקט
הפגישות מתקיימות בזום
אפשרות לביקורי בית בעסק בתשלום נוסף
רוצה להגיע ישר לתכל'ס?
איך זה עובד?
עיצוב המותגים : סטודיו ברעם
״לשמחתי, יש לי רק מילים טובות לומר על פולינה – מבינה שיווק לעומק, משלבת חשיבה אסטרטגית עם ראייה יישומית מהשטח, מדויקת בחשיבתה, בהמלצותיה ובכתיבתה. כמו כן, ניחנה ביכול עמידה מצוינת מול קהל ומאד מוערכת בבראנז'ה״
פרויקטי מיתוג משותפים: baby&M מועדון היולדות בבי"ח מאיר, "הילה בעמק" - מועדון היולדות בבי"ח העמק, מכללת בייבי-לינק ועוד
בועז קפלן | מנכ"ל בייבי לינק
כמה מילים טובות
יאמו - מנשאי תינוקות
עיצוב המותג : סטודיו Curly Black
״דבר ראשון עם פולינה התחלנו לדבר על המותג. מה מאפיין אותו. ערכים. קהל יעד. יעדים. מטרות. דיברנו על שיווק. דברנו על השקה. דברנו על לוחות זמנים. על give-away. על פייסבוק. על אתר. על דרכים להגיע ללקוחות אופליין. על צילומים והפקות ומה צריך ומה לא צריך. רעיונות נזרקו באוויר. וחבל לכן על הזמן איזה רעיונות מעולים יש לפולינה!
יצאנו מהמפגש הראשון עם פולינה עם לוח זמנים מסודר, לפי חודשים, של כל מה שצריך לעשות ברמת השיווק, לפי הסדר. מתי הדדליין לעיצוב הלוגו, לצילומים, לעיצוב פרוספקט וכו' וכו' וכו'. כבר באותו יום לפני יותר מחצי שנה ידענו בדיוק מה יקרה בשבוע בו נעלה לאויר ביוני, והתחלנו לעשות שיווק תוך כדי שאנחנו עושות וי על כל פריט ברשימה״
אורית סופר | המנשא הנכון, יאמו - מנשאי תינוקות
דשנית - יש על מה לצמוח
״חברתנו, דשנית חקלאות מתקדמת בע"מ, עשתה את דרכה לפרויקט מיתוג מורכב וארוך ושכרנו את שרותיה של פולינה על מנת לקחת חלק נכבד בניהול פרויקט זה. עבודת המיתוג הכילה מס' נושאים חשובים: יצירת שפה מיתוגית חדשה לחברה, הקמת אתר אינטרנט מחודש, נראות חדשה וצבעונית לאריזות המוצרים, כתיבה שיווקית ומקצועית, פרסום וכו'. פולינה שימשה כחוד החנית במשימה ובפרויקט מסוג זה ,הדורש החלטות שיווקיות נכונות ויצירתיות. אין לי כל ספק כי נשמח שפולינה תיקח חלק בפרויקטים שיווקיים גם בעתיד״
עמיר נחשון | מנכ"ל דשנית
Studio Baram
״פולינה עבדה אתנו בצמוד במגוון פרוייקטים ותמיד היתה זמינה עבורינו לכל שאלה והתלבטות זוית הראיה שלה בכל נושא המיתוג היתה מאוד חשובה לנו כסטודיו העוסק במיתוג. .בכל פרוייקט משותף היתה הבנה מעמיקה וחשיבה רחבה על כל מוצר ומוצר. הכתיבה השיווקית שלה נעשתה בצורה מאוד מקצועית, מקורית ועניינית ומתאימה בדיוק לכל קהל יעד שנבחר, דבר שהיה מאוד חשוב ללקוחות השונים בעבודותינו המשותפות.״
לימור ברעם | סטודיו Baram
המרכז הקהילתי אבן יהודה
״העבודה עם פולינה סייעה לי מאוד להכין תוכנית מסודרת למיתוג והבניה מסודרת של חזון ביחס לאופן שבו יובא לידי ביטוי מבחינה תקשורתית. העבודה היתה מקצועית, מונחת ומאוד נעימה בחיבורים לבעלי מקצוע שתרמו להצלחת התהליך.
ממליץ בחום על העבודה המשותפת עם פולינה.״
משה בבל-פור | מנהל המרכז הקהילתי אבן יהודה
מיח"א ירושלים
עיצוב המותג : כתום סטודיו
״הגענו לפולינה - ארגון קטן עם הרבה מטרות, יעדים וחלומות. לא ידענו מאיפה ואיך להתחיל, מבולבלים מכמות המשימות. פולינה הושיבה אותנו ליד שולחן קטן - ועם עט ונייר והמון הקשבה, הצליחה לכוון ולפרוש בפנינו נקודה נקודה, מטרה מטרה, שלב ויעד - איך עובדים מהשורש כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר למקום שלנו. להכיר את פולינה, זה היה קצת להכיר את עצמנו טוב יותר. עברנו איתה תהליך משמעותי שבו הגדרנו בצורה מדוייקת יותר, מי אנחנו ומה אנחנו יכולים לתת למטופלים שלנו. ההגדרה האוטנטית והמדוייקת שלנו מאפשרת לנו להציג את עצמנו בצורה אחידה, אמינה ומקצועית. מבחן המציאות הוכיח את עצמו די מהר, והמרכז שלנו גדל בצורה עקבית מאז שפולינה מלווה אותנו. לפולינה שיטת שיווק ייחודית בין קאווצ'ר לאשת שיווק שבתחושת העבודה איתה מצד אחד אף פעם לא משאירה אותך לבד , ומצד שני נותנת לך את החכה ולא את הדגים. בכל פגישה השאירה אותנו עם הכלים ועם הדרך. עברנו עם פולינה תהליך ארוך של למידה. ואנחנו נהנים לחזור אליה כל פעם שצץ פרוייקט חדש לעוד טיפ ודחיפה. אין ספק שמצפים לנו עוד שנים של עבודה ולמידה ביחד - להמשיך ולהגיע רחוק :)״
אתי זהר | מנהלת מיח"א ירושלים
בן-חנוך / בת-חנוך
״פולינה ואני עובדות יחד משנת 1998.
כמעט 20 שנה של יצירה משותפת, לקוחות משותפים וחברות אמיצה שצמחה גם היא לאורך השנים.
עשרות פרוייקטים משותפים בהם שילבנו כוחות וכישרונות של כתיבה, ניתוח שיווקי, ייעוץ שיווקי - מדברים בעד עצמם.
מאחלת לעצמי שנמשיך ליצור יחד עוד שנים רבות. אין תחליף ליושר אישי ומקצועי, לכנות ולכישרון המשולבים יחד.״
לימור בן-חנוך | פרסום בן-חנוך / בת-חנוך
פנדה – מרפאה משפחתית
עיצוב המותג : תמר נהיר-ינאי
״רוצה לספר לכם על ההיכרות שלנו בפנדה-מרפאה משפחתית עם פולינה שטרן-שלמה.
פולינה מלווה אותנו בפנדה ממש מהרגעים הראשונים, כשפנדה היתה בגדר רעיון בלבד, עוד לפני שהיו לנו קירות. אני זוכרת היטב את הפגישה הראשונה – זו היתה הפעם הראשונה בה סיפרתי למישהו על הרעיון הזה, של מרפאה מולטי-דיסציפלינרית, וזכורה לי היטב הבהירות והפשטות שבה פולינה עשתה סדר ברעיונות שלנו, בהגדרות הבסיסיות ביותר של מי אנחנו ולאן אנחנו מכוונים.
ובהמשך לכך, אין ספור פגישות, מיילים וטלפונים – בחירה של סלוגן, התייעצות על לוגו, כרטיסי הביקור, בחירת אנשי מקצוע ועוד . אפילו עיצוב המרפאה שלנו קשור בפולינה שהפנתה אותנו למעצב הפנים שלנו, משום שהכירה קליניקה אחרת בעיצובו וחשבה שאולי זה יתאים.
למעשה, אפשר לומר כי כל הדברים בפנדה מתקשרים לפולינה בדרך כזו או אחרת- פולינה נכחה בישיבת הצוות הראשונה שלנו, פתחה את דף הפייסבוק שלנו, לימדה אותנו איך להשתמש בו, ואילו פוסטים כדאי לשים שם, היא עזרה באין ספור שיחות ופגישות בהקמת האתר הענקי שלנו, עצותיה היקרות מפז עזרו לנו בתחומים רבים כלכך, בפרטים קטנים וגדולים ואפילו בחגיגת ההשקה שלנו, כשהמרפאה התרחבה.
כיום, פולינה מלווה אותנו באופן קבוע, אחת לחודש.
אם לקחתם את שירותיה של פולינה לקידום העסק שלכם, זכיתם באמת. כי מעבר לכך שהיא מקסימה, ומלאת אור ונדיבות לב, כל מה שתציע לכם, כל רעיון, כל עצה שתתן לכם – שווה זהב. כי זו פולינה – היא קוסמת אמיתית.
ואם עוד לא עשיתם את זה, כדאי לכם למהר – כי ממה שאני יודעת: היא עמוסה, עמוסה מאד באהבה רבה ובהערכה אין קץ, לך פולינה״
ד"ר גלי שטופמן | בעלים ומנהלת של פנדה – מרפאה משפחתית
Curly Black
״ההיכרות שלי עם פולינה היא אחת הזכיות הגדולות ברמה המקצועית וברמה האישית. יכולת ההבנה המהירה שלה את הלקוח והפיצוח של הצרכים המדוייקים והנכונים שלו עושים את עבודת המיתוג והמעבר מהבריף הכתוב לחומרים גרפים חלק ונכון. עבדנו עם פולינה במספר פרוייקטים מעניינים ומאתגרים וללא ספק נוצרו מותגים מרגשים ומדהימים בשיתופי פעולה האלה. העבודה עם פולינה היא מסע מרתק. שלחתי ואמשיך לשלוח אליה לקוחות רבים שלי שאני יודעת שהמפגש איתה יזניק אותם ויעשה למותג שלהם פלאים.
פולינה יצירתית ובעלת חשיבה שיווקית אסטרטגית וייחודית שמניעה לפעולה. יוצרת סקרנות. יוצרת תקשורת.״
הגר אשחר ניר | סטודיו Curly Black
עוד תהליכי מיתוג