Design and Ux by Curly Black

פולינה שטרן שלמה 054-4522583 polinash12@gmail.com

© פולינה שטרן שלמה
Israel

Israel

 

עדות ממקור ראשון:

"אילו כישורים צריך כדי להצליח בעבודה של אימא שלך?" 

"היא כותבת במחשב מהר יחסית, ולדעתי זו תכונה חשובה"

יובל (הבת שלי), בגיל 9, בראיון ל"גלובס"

בעולם המקצועי שממנו באתי ובו צמחתי כשכירה, הייתי אמורה להגדיר את עצמי כיועצת תקשורת, או יועצת שיווק.
אבל אני עקשנית. תמיד מחפשת הגדרות אחרות. לא סובלת בנאליות. 
והאמת היא, שמההתחלה הרגשתי שהעבודה שלי רחוקה מלהיות סתם ייעוץ. 
כי יש בה
יצר ויצירה (שמשותפת ולי וללקוחות שלי) והכלי העיקרי שלי הוא יצירתיות - בחשיבה, בגישה, בדרך.
ואני כל כך, כל כך אוהבת משחקי מילים.
אז ככה נוצרה
יוצרת תקשורת.

תקשורת שיווקית היא האוויר שאני נושמת (ונושפת) כבר שני עשורים. 
בדרך עברתי כמעט בכל סמטה ופינה של התמהיל השיווקי:
מרקום, שיווק דיגיטלי, פרסום, יח"צ, דוברות, לובינג ועוד; 
לקחתי חלק ביצירת והובלת מהלכים שיווקיים וקמפיינים ציבוריים ומסחריים בתחומים מגוונים.
צברתי נסיון ורקורד. למדתי מה אני אוהבת ומה פחות. 
בתקופה שבה הפכתי לאמא, נולדה גם
רשת דיאדה והיתה לי הזכות להיות חלק מצוות ההקמה שלה, כמנהלת שיווק.
ב-2007 נזכרתי שבעצם במקור, אני מזל קשת, וחופש זה אחד הדברים שהכי חשובים לי. ויצאתי לעצמאות. בשנים הראשונות עסקתי בעיקר בכתיבה, חמושה במקלדת מושחזת, דוקטורט ב-google והרבה שעות עמידה בפקקים. עם הזמן החלפתי את הכתיבה בייעוץ ובהדרכה ואת המסך והמקלדת באנשים. 
עיניים, פנים, זהויות, סיפורים.

ואני הכי נהנית מזה בעולם. כרגע.

ולפני הכל (וגם אחרי):

נשואה ליורם, מגדלת שני מתבגרים - יובל ועילי - ודשא, במושב צלפון.

בתם הגאה מאוד של ח"כ ד"ר יורי שטרן ז"ל ולנה המדהימה.

אני מלווה עצמאים, בעלי עסקים וחברות בתחומים רבים ומגוונים ולומדת כל יום משהו חדש אחד (לפחות). 
ההתמחות שלי היא מיקוד שיווקי, מיתוג אותנטי (שאני קוראת לו Me-תוג) ושיווק מעשי - בלי סיסמאות ותיאוריות, בשטח וברשת.
בשנים האחרונות אני מחלקת את זמני בין תהליכי ייעוץ אישיים להרצאות וסדנאות בנושאי מיתוג ושיווק מעשי בארגונים וחברות בעולם הטיפול, החינוך, העסקים והמגזר השלישי. 
משנת 2010 שותפה, לצד
ג'וי מרוז, בחברת "לטפל בעסק" - הדרכה וייעוץ בשיווק מעשי למקצועות הרפואה והטיפול. אני אוהבת תקשורת על כל צורותיה, גם זו השיווקית. חבל לי שלעתים יוצא לשיווק שם רע, בעיקר בגלל אנשים ועסקים שפועלים במרחב השיווקי בצורה אגרסיבית, מניפולטיבית ופולשנית. 


השליחות שלי היא להביא לעולם תקשורת שיווקית אחרת. כזו מכבדת את בעלי העסקים וגם את הלקוחות שלהם. תקשורת כנה, אקולוגית, נקייה ממניפולציות ו"צריכים".

אישית, אותנטית, נגישה.
אני מאמינה בכל ליבי שזה אפשרי.

אני רואה את זה מתרחש בכל יום.

  • ראיון לבלוג של נגה שנער שויער ב-Xnet על סיפור החיים שלי. פה
     

  • ראיון בבלוג של יפית גרוברג על אותנטיות בשיווק, לקראת כנס נשים בעסקים. פה

  • ראיון בבלוג של המעצבת מיכל נמצוב, על בידול ומיתוג בעולם הטיפולי. פה

  • שיחה עם נורית נחום-הורוביץ, מאמנת לעצמיות בקריירה - איך להיות אותנטית בשיווק? פה