פולינה שטרן-שלמה | יוצרת תקשורת

מאמרים

054-4522583

דברים שכתבתי ושכתבו עליי


 ראיון בבלוג של יפית גרוברג על אותנטיות בשיווק, לקראת כנס נשים בעסקים

>> לקריאת הראיון


 ראיון בכתבה ב'כלכליסט' על שיווק ובידול במקצועות ההריון-לידה-הורות 

    >> לקריאת הכתבה


  ראיון בבלוג של המעצבת מיכל נמצוב, על בידול ומיתוג בעולם הטיפולי
>> לקריאת הראיון


 מיתולוגיית ה- "צריך" או: מי אמר שחייבים כרטיס ביקור?!
כמעט ולא עובר יום בלי שאפגוש את מיתולוגיית ה"צריך". בייעוצים אישיים או בסדנאות, תמיד יהיה מישהו שישאל: אז מה צריך להיות כתוב בכרטיס ביקור? ומה בדיוק צריכים לעשות בפייסבוק? ולמה חייבים לשווק בוידיאו?... אני מזמינה אתכם לקחת רגע צעד אחד אחורה ולשאול - מי אמר שצריך?! >> להמשך קריאה


  שיווק בשיטת האיכסה
שיטת האיכסה היא אחת משיטות השיווק הנפוצות והמוכרות במיוחד. למעשה, היא ביטוי לתפיסת העולם האומרת ששיווק זה עסק מלוכלך, מניפולטיבי, אגרסיבי. אבל יש פה שאלה של בחירה. שיווק לא חייב להיות לא נעים ומלוכלך. הוא יכול להיות ידידותי ואתי. אז איך אתם בוחרים לשווק את העסק שלכם? >> להמשך קריאה


  המדריך לניהול זהות שיווקית ברשת
כתבי רכילות אוהבים לשאול את המרואיינים שלהם אם הם עושים על עצמם גוגל והסלבס (שבכלל לא מתעניינים בעצמם...) מכחישים כמובן בתוקף. אז אמנם לא כולנו בר רפאלי, אבל לכל אחד מאיתנו, בין אם שכיר או בעל עסק - יש זהות אינטרנטית, נרצה בכך או לא. אז מתי בפעם האחרונה עשית על עצמך גוגל ומה מצאת שם?... >> להמשך קריאה


 ראיון בבלוג של המעצבת מיכל נמצוב, על בידול ומיתוג בעולם הטיפולי

>> לקריאת הראיון